Web stránka Slovenských výrobcov.

Autor: Róbert Ďurík | 14.3.2014 o 23:25 | (upravené 22.7.2016 o 11:00) Karma článku: 2,12 | Prečítané:  172x

Stránka "slovenskývýrobca.sk" vznikla na to, aby spotrebitelia  našli na jednom mieste skutočne slovenské výrobky a slovenských výrobcov a ich služby. 

Stránka "slovenskývýrobca.sk" vznikla na to, aby sme našli na jednom mieste skutočne slovenské výrobky a slovenských výrobcov a ich služby. Ekonomický význam pre výrobcov a spotrebiteľov tohoto projektu nemá význam zdôvodňovať. S tým sa už stretol každý z nás v médiách či na internete. V ďalšom texte bude popísaný dôvod prečo sa jedná o stránku Slovenských výrobcov.

Spotrebiteľ sa musí dozvedieť o výrobkoch. Doterajšia prax je, že prezentácia v médiách je finančne pomerne náročná.

Pre ilustráciu orientačné údaje.

Slovenský výrobcovia chcú pochopiteľne predávať. Musia sa teda prezentovať. Inzerát v tlači na jeden deň stojí min.100,- €. Článok o prezentácii firmy najlacnejší na jeden deň min. 300 ,- €. V masmédiách to je za minútu na tisíce €. Majitelia týchto novín, časopisov a masmédií sú v prevažnej miere zo zahraničia. Tým pádom výrobca dáva peniaze do zahraničia. Fakt je taký že každá firma sa musí propagovať ak chce predávať a následne teda žiť z predaja. Platí všeobecne známa zásada. Ak nedávaš o sebe vedieť tak sa dostávaš do náhodného predaja. To je však na prežívanie a nie na žitie.

Výrobcovia sú teda nútený pomerne veľkú časť zo zisku touto formou dávať do zahraničia. A spotrebiteľ 40 až 60 % tiež. O tom sa však zmieňujem na web stránke slovenský výrobca.sk

Stránka slovenskyvyrobca.sk je koncipovaná tak, aby si slovenský výrobcovia vytvorili systém vlastnej (jednotnej) propagácie. Čo je tiež podstatné že už od 0,05,- € / deň čo je celoročná propagácia za 19,- na 365 dní. Slovenský výrobcovia môžu mať za túto cenu vlastnú web stránku s vlastnou propagáciou.

Čo je však najpodstatnejšie, aby sa táto informácia dostala k výrobcom aj spotrebiteľom. Z logiky koncepcie stránky vyplýva, že to je stránka výrobcov a spotrebiteľov. Nemôže to byť predsa stránka názvu slovenskyvyrobca.sk.

Na výrobcoch je či začnú kalkulovať a dajú o sebe vedieť na web stránke a zároveň aj potencionálnym spotrebiteľom.

Na spotrebiteľoch je či dajú vedieť kde je možné nájsť na jednej stránke slovenských výrobcov a tiež dať vedieť výrobcom, že sa vytvára ich web stránka.

 

 

 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí, tvrdí nová aplikácia určená pre deti bohatých.

DOMOV

Schválili nezmysel? Nie, psy a mačky nebudú operovať zaživa

Novela zákona o liekoch nie je dramatická.

DOMOV

Stálicou maďarskej politiky na Slovensku je Bugár

Maďarskú menšinu reprezentujú od roku 1989 tie isté tváre.


Už ste čítali?